Inici > Cabanyal > FAUSTINO VILLORA ANUNCIA ACCIONS LEGALS CONTRA ALFONSO GRAU

FAUSTINO VILLORA ANUNCIA ACCIONS LEGALS CONTRA ALFONSO GRAU

21 Abril 2010

Comunicat

En les últimes setmanes el tinent d’alcalde de l’Ajuntament de València, Alfonso Grau, ha fet una sèrie de declaracions injurioses, falses i tendencioses, impròpies del càrrec públic que ocupa, sobre la meua persona (i també sobre la meua família).

Estes falsedats, en què m’acusa de violent, deshonest i especulador, que tracta de fonamentar amb uns fets i unes dades absolutament contraris a la veritat, i que vincula a la meua condició de membre de la plataforma Salvem el Cabanyal, han tingut una repercussió pública molt considerable, més enllà del barri i de la ciutat de València.

Al marge de la consideració ètica i moral que em puga merèixer el senyor Grau, el ben cert és que les seues declaracions (repetides com a verdaderes per altres persones en mitjans molt diversos) han vulnerat greument el meu dret a l’honor i el de la meua família, ja que m’ha acusat –ens ha acusat–, sense matisacions, de comportaments que mereixen, indubtablement, el rebuig social i la persecució del dret, ha sembrat dubtes sobre la meua honestedat i ha perjudicat la consideració social que meresc com a persona i com a ciutadà. I tot això, per defensar amb mitjans legals i amb respecte a l’Estat de Dret el que crec fermament que és just i legal: que el Cabanyal no ha de ser destruït sinó rehabilitat.

És per estes raons que he decidit, una vegada més, fer ús dels meus drets i emprendre accions legals contra el tinent d’alcalde Alfonso Grau. En primer lloc i de manera immediata, interposaré una denúncia davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades, per utilització indeguda i falsa per la seua part de dades procedents del Registre de la Propietat. En segon lloc, estic estudiant les vies legals –civil i penal– per a demandar el tinent d’alcalde per calúmnies i vulneració greu del meu dret fonamental a l’honor.

Així mateix, i a la vista de la lleugeresa amb què determinades persones (siguen veïns del Cabanyal o tertulians professionals) difonen falsedats pels mitjans de comunicació que m’afecten personalment, em reserve el dret a reclamar davant dels tribunals que siguen perseguides i condemnades.

PLATAFORMA SALVEM EL CABANYAL

Categories:Cabanyal
